De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Anne Mieke

22 Mei 2011 | Nederland, Utrecht

Zo, nog een kleine week werken, dan is het zover. Vele maanden naar toegeleefd. Zaterdag vertrekken we naar Canada voor 5 weken.
De website is nu ook op orde en de laatste spullen zijn gekocht. Naar aanleiding van een bezoekje van Anne Mieke vrijdag aan Willem en Yvonne zijn wij nu ook voorzien van een heuse... bear-bell!
En nu maar hopen dat het beren aantrekt - of was het ergens anders voor bedoeld ;-)

De reisroute staat op hoofdlijnen ook op deze site. Er zijn een paar "vaste" onderdelen (2 dagen zeekajakken; 5 dagen de Nootka-trail lopen; de Grizley-excursie, de boot-overtocht naar Bella Coolla) maar voor de rest ligt er nog niets vast. Behalve uiteraard de afspraak met Willem en Yvonne: vandaag precies over 1 maand in Jasper!

We zullen zien waar we internet verbinding hebben en het dagboek kunnen bijwerken. Dat zal zeker niet rondom de trekking lukken, maar op andere dagen ongetwijfeld wel. We gaan het allemaal zien en beleven en hebben er veel zin in.

Groeten
Anne Mieke en Gerard

• 22 Mei 2011 - 20:07

Opa Karsch:

ziet er goed uit.Dank voor mededeling
    sterkte met voorbereiding

• 22 Mei 2011 - 20:18

Anne:

Ik ben ook van licht gewicht! Is er nog een gaatje over in jullie rugzak? Ben nu toch wel beetje jaloers;)

• 22 Mei 2011 - 20:49

Frank En Margriet:

Leuk om straks jullie reisverslag hier te lezen.
    Jasper ligt in een heel mooi gedeelte van Canada, wij zijn er met de camper geweest.
    We wensen jullie heel veel plezier en hopen dat de bear-bell doet wat hij moet doen.
    We kijken zeker uit naar jullie ervaringen.

• 22 Mei 2011 - 21:03

Martijn:

Heel veel plezier in Canada! En onthoud: beren houden ook van zalm!

• 22 Mei 2011 - 21:19

Gerben:

Staat id Favorieten! Enjoy!

• 22 Mei 2011 - 22:03

Els:

Jeetje pietje, het komt wel echt dichtbij. Ben nu al benieuwd naar alle verhalen op de site en via skype. Ik word ook steeds jaloerser...

• 23 Mei 2011 - 06:47

Els En Ruud:

Leuk om jullie reis zo te kunnen volgen! Alleen de voorbereiding geeft al veel plezier zo te zien. We wandelen deze week nog even langs om jullie 'life' een prachtige reis toe te wensen.

• 23 Mei 2011 - 06:55

Nadia:

Leuk!! Ik ga jullie op de voet volgen. Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen ennehm... vergeet de paspoorten niet :)
    Liefs, Nadia

• 23 Mei 2011 - 11:42

Hans:

Die bear-Bell werkt nog net helemaal aan de foto te zien..?

• 24 Mei 2011 - 03:28

Willem:

Misschien beter om wat meer afstand te houden met de beren ?
    Goede reis, veel plezier en tot in Jasper !

• 24 Mei 2011 - 21:08

Michiel:

Een mooie reis toegewenst! Leuk om hier wat mee te kunnen kijken.

• 26 Mei 2011 - 19:57

Martine En Ineke:

Groet de beren van ons. Het lijkt ons fantastisch om die te ontmoeten. We wensen dat jullie met volle teugen genieten van deze bijzondere reis.

• 01 Juni 2012 - 22:10

Annemieke Akker:

Ha Anne Miek,

Zit wat te googlen en kom opeens jullie reisverslag tegen en een foto van jou!
    Mooi verslag en leuk om te zien hoe je er nu uit ziet!

Hartelijke groet,
    Annemiek