Het kriebelen begint weer toe te nemen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu Het kriebelen begint weer toe te nemen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu

Het kriebelen begint weer toe te nemen

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Anne Mieke

26 Juli 2015 | Nederland, Utrecht

Jaahaa, we gaan weer een reis maken die op onze Bucketlist staat. Eind vorig jaar besloten en rond de jaarwisseling waren we druk bezig om de invulling te regelen en basiszaken te regelen zoals periode, vlucht en invulling. Toen werd het een paar maanden rustig(er) en nu, nog minder dan 8 weken, begint het weer te kriebelen en concreter te worden. Vrijdag de eerste vaccinaties gehaald. Afgelopen woensdag met een 'foto-maatje' en haar partner hun reis door Namibie van 2 maanden geleden bekeken en besproken en dan nu deze site weer aan het actualiseren. Of we deze blog in Namibie bij kunnen houden (zoals de Canada-reis) is maar de vraag. We komen maar zeer beperkt in settings waar internet is en we aarzelen nog of we een tablet meenemen. We gaan het zien.
Voor nu is in elk geval de voorpret weer in alle hevigheid losgebarsten. En... we kijken er allebei erg naar uit.

• 26 Juli 2015 - 08:14

Prisca:

Heerlijk, bijna zover. Neem toch jullie tablet maar mee, je weet maar nooit. Bovendien beterwat sporadisch geplaatste berichtjes dan helemaal geen, nietwaar?
    Ik kijk er in ieder geval naar uit.
    Prisca

• 26 Juli 2015 - 12:01

Frank En Margriet:

We sluiten ons aan bij Prisca aan, leuk om jullie daar weer te volgen als het mogelijk is. Dus ja neem maar mee die tablet.
    Groetjes Frank en Margriet

• 03 September 2015 - 22:00

Gerard En Anne Mieke :

OK, de tablet is opgenomen in de lijst van in te pakken spullen.

We moeten haast een aparte rugzak voor alle elektronica meenemen :-(
    GSM-GPS-Satelliettelefoon-Tablet-camera AM-camera en lenzen G-opladers-connectiekabels-pfff; die moderne tijd is ook niet alles ;-)

• 18 September 2015 - 16:00

Theo En Mariëtte:

Het gaat nu echt van start! Goeie reis gewenst.
    Leuke hoofdeloze profiel foto by the way. Volgens mij is het kannibalisme in die regio nauwelijks aanwezig, dus zal het wel loslopen.