fotospecial van afgelopen week in Botswana - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu fotospecial van afgelopen week in Botswana - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu

fotospecial van afgelopen week in Botswana

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Anne Mieke

19 Oktober 2015 | Nederland, Utrecht

Deze keer geen uitgebreid verslag maar de eerder toegezegde fotos van de afgelopen periode. Sommige fotos slaan terug op beschreven gebeurtenissen, andere hebben we niet beschreven:
van spannende bruggen en zeer spannende pontjes tot mooie dieren en vogels (Rob??).

De verhalen erbij komen binnenkort, want onze laatste dag in Botswana is aangebroken. Morgen vertrekken we weer richting Namibie om een heel bijzondere vakantie af te gaan sluiten.

Ik hoop dat de 50 geselecteerde fotos goed doorkomen.

• 19 Oktober 2015 - 16:52

Rob:

Prachtige plaatjes wederom!

Qua dieren hadden jullie maar een vraag, het gele vogeltje. Dat zijn wevervogels, familie van onze huismus en te herkennen aan de bolvormige nesten die ze 'weven'. Hij (ja, want het is een man in prachtkleed) is waarschijnlijk een textorwever, alleen lijkt de rode snavel daar niet bij te passen. Van de textorwever zijn er nog tenminste twee: de grote en de kleine.

Zo. Natuurlijk hadden jullie ook wel gezien dat achter de hippo een onvolwassen aalscholver vliegt, toch!

Groet Rob

• 19 Oktober 2015 - 20:07

Theo:

Mooie serie fotos, en de verhalen waren ook al zo fraai. Ook de zadelbekooievaar hebben jullie heel mooi in beeld gezet.
    Geniet nog van jullie afsluiting in Nambië!
    Groet, ook van Mariëtte, Theo

• 20 Oktober 2015 - 16:52

Piety:

Genoten van de prachtige verhalen en foto's.
    Alvast een goede terugreis gewenst en tot gauw.
    Hartelijke groeten uit Frankrijk, ook van Catrinus

• 21 Oktober 2015 - 16:19

Angela:

Die Hippo met zijn neus net neus net boven het water ...
    Goede reis terug naar huis en tot gauw. Angela en Dirk