Namibie-Botswana-2015 - Reisverslagen van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu Namibie-Botswana-2015 - Reisverslagen van Gerard en Anne Mieke - WaarBenJij.nu

Namibie-Botswana-2015

Jaahaa, we gaan weer een reis maken die op onze Bucketlist staat. Eind vorig jaar besloten en rond de jaarwisseling waren we druk bezig om de invulling te regelen en basiszaken te regelen zoals periode, vlucht en invulling. Toen werd het een paar maanden rustig(er) en nu, nog minder dan 8 weken, begint het weer te kriebelen en concreter te worden. Vrijdag de eerste vaccinaties gehaald. Afgelopen woensdag met een 'foto-maatje' en haar partner hun reis door Namibie van 2 maanden geleden bekeken en besproken en dan nu deze site weer aan het actualiseren. Of we deze blog in Namibie bij kunnen houden (zoals de Canada-reis) is maar de vraag. We komen maar zeer beperkt in settings waar internet is en we aarzelen nog of we een tablet meenemen. We gaan het zien.
Voor nu is in elk geval de voorpret weer in alle hevigheid losgebarsten. En... we kijken er allebei erg naar uit.